Megújult az önkormányzati okmányiroda

Megújult az Erzsébetvárosi Önkormányzat okmányirodája és egyben arculata is. A 2011. március 1-jén összeült Képviselő-testület döntése értelmében megváltozott az okmányiroda nyitvatartási ideje. Az ügyfelek pozitív visszajelzései alapján megállapítható, hogy a megváltozott nyitvatartási idő széles körben elterjedt, és köz-megelégedettségre működik. A változtatás következtében ügyfeleinknek lehetőségük nyílik a hét valamennyi munkanapjára történő időpontfoglalásra. Az ügyfelek fizetésének megkönnyítése céljából az igényeiket mind jobban kielégítő szolgáltatás érdekében a Közigazgatási és Elektronikus Közszolgáltatások Központi Hivatalának Informatikai Felügyeleti Főosztályával együttműködve 2011. július 1-jétől lehetővé tették a bankkártyás fizetést valamennyi ügyintézői pultnál. 2011. decemberére az okmányiroda külső megjelenése is átalakult, és a Polgármesteri Hivatal arculatával megegyező színvilágba öltözött. A felfrissült színekkel, jól látható információs táblákkal, megváltozott és az eligazodást jobban segítő pultokkal várják ügyfeleinket. A továbbiakban az önkormányzat tervei között szerepel az elektronikus úton való ügyek körének a lehetőségek szerinti szélesítése.

Okmanyiroda0002